09/02/2015 | Posted in:Nowość

Szansa na zdobycie wykształcenia, z gwarancją pracy, jako KRAAMVERZORGSTER !!!
Spotkanie informacyjne, 16 lutego, w godz. 19.00-22.00, Wijkcentrum Oost w Schiedamie.

WIJ ZOEKEN JOU!
ALS JE (OM)GESCHOOLD WILT WORDEN TOT KRAAMVERZORGENDE!
Heb je een (buitenlands) diploma op MBO niveau of hoger? Wil je omscholen en is de kraamzorg voor jou een vakgebied waar je je helemaal op wilt richten? Kom dan naar onze informatieavond op 16 februari!
Veel opdrachtgevers in Nederland kunnen de vergelijking niet goed maken tussen het onderwijssysteem in Polen en dat in Nederland. Je c.v. wordt daarom niet goed gelezen en het resultaat: er wordt werk aan je aangeboden dat (ver) onder je niveau is. Het tweede probleem waar je in Nederland tegen aanloopt is het taalverschil. Er wordt natuurlijk Engels gesproken maar bij sollicitaties blijkt Nederlands toch vaak een ‘must’.
PoPolsku heeft een paar maanden geleden een fonds opgestart waarbij (Poolse) arbeidsmigranten met een MBO diploma of hoger, de kans krijgen om hun diploma te laten waarderen, een opleiding Nederlandse taal en eventueel aanvullende vakopleidingen te volgen, om daarna in Nederland een baan te vinden passend bij zijn of haar opleiding.
Binnen dit fonds is het nu mogelijk om een opleiding te volgen tot kraamverzorgende. Als je een MBO-diploma of hoger hebt en je wilt omgeschoold worden naar kraamverzorgende dan zoeken we jou! Deze pilot loopt al in Den Haag en gaan we nu ook starten in Schiedam. De kosten voor jou: boekengeld en borg. De rest wordt geregeld!
Naast je motivatie en wens om kraamverzorgende te worden vragen we van je dat je Nederlands spreekt op minimaal A1 niveau en dat je binnen 20 weken op A2 niveau of hoger wilt komen.
Heb je interesse in deze opleiding (met baangarantie) en wil je meer informatie over werken als kraamverzorgende? En daarvoor omgeschoold worden? Kom dan naar de informatieavond toe.
Op woensdagavond 16 februari heten we jou van harte welkom! Van 19.00 tot 22.00 uur bij SWS Welzijn Boerhaavelaan 79, Schiedam.
Voor koffie en thee wordt gezorgd en op deze avond krijg je informatie over de opleiding, het werk als kraamverzorgende en kun je al je vragen stellen. Neem die avond gerust ook je c.v. mee en eventuele diploma’s.
We ontvangen graag bericht vooraf of je aanwezig zult zijn. Als je komt stuur dan een mail naar info@matki.nl.